ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ
Το παρόν άρθρο είναι μία εισαγωγή στον πόλεμο καταστροφής νοημοσύνης(ΠΚΝ), όπως αυτός γίνεται εναντίων Εθνών, Οργανισμών και ατόμων (π.χ εναντίων Κρατικών Οργανισμών, των Ενόπλων Δυνάμεων, του Εκπαιδευτικού και Ερευνητικού συστήματος, Εμπορικών οργανισμών, υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων ανθρώπων, των πολιτών, κ.α.).
Ορισμένοι μέθοδοι διεξαγωγής του ΠΚΝ περιγράφονται στο παρόν άρθρο και προτάσεις γίνονται για περαιτέρω επιστημονική έρευνα στο θέμα. Το παρόν άρθρο είναι μία επιστημονική μελέτη και παρουσιάζεται ως Εθνικά ενωτικό θέμα (καλές ιδέες μπορεί να προκύψουν από οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα ,αρκεί να είμαστε ανοικτόμυαλοι) και όχι για πιθανούς πολιτικούς διχασμούς.
Ελπίζουμε το παρόν άρθρο να διεγείρει την κριτική και πρωτότυπη σκέψη και σχετική συστηματική έρευνα στον ΠΚΝ.
Λέξεις κλειδιά: νοημοσύνη , πόλεμος , άμυνα , επίθεση , έρευνα
Σημείωση
Η παρούσα επιστημονική εργασία είναι συνέχεια του άρθρου[1] και έχει ως σκοπό μαζί με το άρθρο[1] να δημιουργήσει το υπόβαθρο για την νομική προστασία από τον Πόλεμο Καταστροφής Νοημοσύνης. Επίσης ο συγγραφέας του παρόντος άρθρου θεωρεί ότι τα Έθνη και Κράτη πρέπει να σέβονται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα όπως αυτά διατυπώνονται στα νομικά κείμενα των Διεθνών Οργανισμών, όπως του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, του Συμβουλίου της Ευρώπης, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κ.α. ,και πρέπει να γίνει προφανές ότι σε κάθε Έθνος και Κράτος υπάρχουν «καλοί» και «κακοί» άνθρωποι με την έννοια της Δικαιοσύνης και της Ηθικής. Το παρόν άρθρο αφιερώνεται στους αγώνες για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα με την ευχή για ένα Δικαιότερο μέλλον για την Ανθρωπότητα[32].
0. Περιεχόμενα
1. Ορισμοί εννοιών
2. Εισαγωγή
3. Μερικές μέθοδοι του ΠΚΝ
3.1 ¨Έλλειψη κινήτρων και αμοιβής κινήτρων(έλλειψη motivation)
3.2 ¨Έλλειψη ή καταστροφή δημιουργικής ιεραρχίας οργανισμών
3.3 ¨Έλλειψη ή καταστροφή ποιότητας γνώσεων(εκπαίδευση, πληροφοριση,κ.α)
3.4 Καταστροφικές παραγωγές Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ)
3.5 Καταστροφικά για την δημιουργική νοημοσύνη οικοσυστήματα εργασίας και διαβιώσεως
3.6 Καταστροφικές Κρατικές πολιτικές(γραφειοκρατία, χρονοβόρες διαδικασίες, ρουσφετολογία, αναξιοκρατία, έλλειψη οργάνωσης, κ.α)
3.7 Καταστροφικές μισθολογικές νομοθεσίες για την δημιουργική νοημοσύνη
3.8 Ψυχολογικός πόλεμος σε ανθρώπους υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων και σε ανθρώπους σε θέσεις «κλειδιά» εργασίας ( π.χ. επιστήμονες , διπλωμάτες, αξιωματικούς, δημοσιογράφους , κ.α)
3.8.1. Μέθοδοι μειώσεως ή στερήσεως της προβολής της επιστημονικής έρευνας και πρωτοπορίας
3.8.2 Εμπόδια στην δημιουργική εξέλιξη αρίστων επιστημόνων και στην
Ανάπτυξη επιστημονικών δραστηριοτήτων
3.8.3 Ψυχολογικός/Ψυχιατρικός πόλεμος σε ανθρώπους υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων και σε ανθρώπους που κατέχουν σημαντικές θέσεις εργασίας
3.8.4 Επιδράσεις ψυχογλωσσολογίας στον ΠΚΝ
3.9 Παραβάσεις Δικαίου ενάντια προσώπων δημιουργικής νοημοσύνης
3.10 Καταστροφικές δράσεις μυστικών υπηρεσιών και συσχετιζόμενων με αυτές
Ιδιωτικών οργανώσεων , κ.τ.λ.
3.11 Καταστροφικές προπαγανδιστικές τακτικές
3.12 Καταστροφικές επιδράσεις σε οικογένεια και δημιουργική θρησκεία
3.13 ¨?λλοι μέθοδοι ΠΚΝ
4. Αντίμετρα στον πόλεμο καταστροφής νοημοσύνης
5. Επίλογος
6. Ευχαριστίες
7. Βιβλιογραφία
1. Ορισμοί εννοιών
Νοημοσύνη Ανθρώπου [1], νοούμε στο παρόν άρθρο, την ικανότητα λύσεως προβλημάτων(επιστημονικά,στρατιωτικά,κ.α) ή/και την μη τυχαία επιλογή μίας βέλτιστης(optimum) επιλογής σε πρόβλημα αποφάσεως, με χρήση ενός αλγορίθμου, ο οποίος μπορεί να περιλαμβάνει λογικές διαδικασίες, σαν την επαναληπτική(iterative) διαδικασία ερωτήσεων [Γιατί; , Διότι. , Έχει έννοια: ] για τις αιτίες που πρέπει να κατανοηθούν.[2],[3].
Νοημοσύνη Ανθρώπινου Οργανισμού [1], νοούμε την απόδοση σε λύση προβλημάτων του Οργανισμού(π.χ Κράτος, Ένοπλες Δυνάμεις, Πανεπιστήμια, Εμπορικοί Οργανισμοί,κ.α), με την έννοια της λήψεως βέλτιστων αποφάσεων ,χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση, και την βέλτιστη εκτέλεση των αποφάσεων αυτών.
Βέλτιστη(Optimum) απόφαση [1] ,νοούμε την απόφαση εκείνη που μεγιστοποιεί την πιθανότητα για την εκπλήρωση ενός συνόλου στόχων χώρο-χρονικά και ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζει και την εκπλήρωση των περιορισμών που έχουν τεθεί στο εν λόγω σύνολο των στόχων.
Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης[ΠΚΝ] [1], νοούμε την με δόλο ή με εγκληματική αμέλεια καταστροφή μερικώς ή ολικώς, προσωρινά ή μόνιμα της νοημοσύνης Ανθρώπου ή/και Ανθρώπινου οργανισμού. (Ο παραπάνω πόλεμος μπορεί να γίνει σε επίπεδα φυσικού προσώπου, νομικού προσώπου, Έθνους και Κράτους. Στην βαρύτατη του μορφή νομίζουμε ότι μπορεί να φθάσει έως των εγκλημάτων της προδοσίας του Έθνους και της εσχάτης προδοσίας[4])
2. Εισαγωγή
Τα πάντα στον αισθητό μας κόσμο εξαρτώνται από τους νόμους της φύσεως, από την «τύχη» και από τις αποφάσεις των ανθρώπων και των ζώων[1].
Από τους παραπάνω παράγοντες συνάγεται ότι η ανθρώπινη σκόπιμη επίδραση σε γήινο ή εξωγήινο σύστημα, στηρίζεται στην λήψη αποφάσεων και την εκτέλεση των. Ακολούθως , η κατάλληλη για τις χώρο-χρονικές ανάγκες εκλογή ενός συνόλου στόχων και η βέλτιστη επίτευξη του συνόλου των στόχων είναι βασική συνάρτηση της ανθρώπινης νοημοσύνης και της νοημοσύνης των ανθρωπίνων οργανισμών[1].
Λόγω των παραπάνω, συνάγεται ότι η καταστροφή της νοημοσύνης ανθρώπου ή/και ανθρώπινου οργανισμού, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε καταστροφή του ανθρώπου ή/και του ανθρώπινου οργανισμού, λόγω συνεπειών «ηλιθίων» αποφάσεων των. Επιπλέον είναι δυνατόν, ο άνθρωπος ή/και ο ανθρώπινος οργανισμός με κατεστραμμένη(σε ορισμένο βαθμό) την νοημοσύνη του να γίνει πειθήνιο όργανο που να εκτελεί, πολλές φορές χωρίς καν να το καταλαβαίνει, τις εντολές του ανθρώπου ή/και του οργανισμού που κάνει ΠΚΝ εναντίων του.
Από τα παραπάνω είναι προφανής η θεμελιώδης σημασία του θέματος της αντιλήψεως και κατανοήσεως ότι γίνεται ΠΚΝ σε ανθρώπους και ανθρώπινους οργανισμούς και ακολούθως της θεμελιώδους ανάγκης της αναπτύξεως σχετικής άμυνας στον ΠΚΝ σε επίπεδο ανθρώπων, Έθνους και Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σημείωση για τον αναγνώστη/μελετητή:
Επειδή κάποιες μέθοδοι του ΠΚΝ μπορούν να ενταχθούν σε πολλές κατηγορίες, για αυτή την αιτία υπάρχει αναγκαία επανάληψη του κειμένου σε διαφορετικές κατηγορίες , για την αύξηση της λογικής πληρότητας των κατηγοριών.
3. Μερικές μέθοδοι του ΠΚΝ
Η γενική ιδέα στις μεθόδους ΠΚΝ είναι να δημιουργήσουν εμπόδια ή να μειώσουν την αποδοτικότητα της(ή των) διαδικασίας(ων) λύσεως προβλήματος(ων) στον ?νθρωπο ή/και στον Ανθρώπινο οργανισμό.
3.1 Έλλειψη κινήτρων και αμοιβής κινήτρων(έλλειψη motivation)
Όταν σε ένα οργανισμό δεν υπάρχουν κίνητρα(π.χ. οικονομική διαφοροποίηση μισθών και bonus , προώθηση στην ιεραρχία και στην κατάλληλη θέση εργασίας των ανθρώπων με τα κατάλληλα προσόντα, δημιουργία ενδιαφέροντος για την εργασία, ηθικά βραβεία, κ,α) τότε δεν δημιουργείται διάθεση για την χρήση της νοημοσύνης και για λύση προβλημάτων, αλλά προκαλείται η τάση για αδιαφορία και τεμπελιά.
Αντιθέτως τα bonus(χρηματικά βραβεία, ηθικά βραβεία, κ.α) που δίνονται αξιοκρατικά, όπως και η αξιοκρατική και αξιόλογη αμοιβή των συμβούλων, εκπαιδευτών , του επιστημονικά εκπαιδευμένου και ειδικευμένου προσωπικού, κ.α προσελκύει και αναπτύσσει το ενδιαφέρον του προσωπικού με υψηλά προσόντα και υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων. [14],[25].
Ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη απαιτούν οι περιπτώσεις που όχι μόνο δεν δίνονται κίνητρα για την ανάπτυξη της νοημοσύνης , αλλά αντιθέτως δίνονται αντικίνητρα με αποτέλεσμα την καταστροφή της νοημοσύνης(ΠΚΝ).Για παράδειγμα σε ένα Κράτος είναι δυνατόν να μεγιστοποιούνται τα εισοδήματα επαγγελμάτων «αποβλακώσεως» του κοινού{π.χ των τραγουδιστών που χρησιμοποιούν τραγούδια αποβλακώσεως όπως μίας φράσεως που επαναλαμβάνεται συνεχώς σε ένταση φωνής που προκαλεί πόνο στα αυτιά και καθιστά αδύνατη κάθε συναισθηματική ή λογική συνομιλία , το μονότονο των ποδοσφαιριστών (που ίσως σκόπιμα -ΠΚΝ- προβάλλονται πρώτοι στα ΜΜΕ, καθυστερώντας τις ειδήσεις ακόμα και για τις συναντήσεις των Αρχηγών Κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πολύ υψηλά ημερομίσθια εργατών με γνώσεις μίας ή δύο τάξεων Δημοτικού, κ.τ.λ}, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιούνται τα εισοδήματα ανθρώπων και επαγγελμάτων «υψηλής νοημοσύνης» που δύνανται να ανυψώσουν την νοημοσύνη του κοινού{π.χ άριστοι επιστήμονες με μεταπτυχιακά και άλλων διανοητικά και δημιουργικά εργαζομένων ανθρώπων}, με συνέπεια να είναι σχεδόν αδύνατο άριστοι επιστήμονες να αγοράζουν τα πανάκριβα επιστημονικά συγγράμματα που απαιτούνται στην επιστημονική εργασία των και η ποιότητα της ζωής των και η αξιοπρέπεια της διαβίωσης των να είναι πολύ υποβαθμισμένη και να στερούνται κοινωνικής αναγνώρισης, λόγω των οικονομικών περιορισμών που υφίστανται, με συνέπεια η νοημοσύνη των, η διάθεση για πρωτοποριακή εργασία και η αποδοτικότητα στην εργασία των να είναι υπερβολικά μειωμένες συγκριτικά με τις ικανότητες των.
Τα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα αλλά και μικροπρόθεσμα μπορεί να είναι ολέθρια για τα Εθνικά συμφέροντα διότι ελαχιστοποιούνται οι Εθνικές ικανότητες για την ανάπτυξη και πρωτοπορία του Έθνους στον Διεθνή και Εθνικό τομέα και ελαχιστοποιείται η ικανότητα η/και αποδοτικότητα της επιστημονικής ανάλυσης και βέλτιστης λύσης των προβλημάτων του Έθνους, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες για πλήθος μελλοντικών καταστρεπτικών συνεπειών και χαμένων ευκαιριών για τα Εθνικά συμφέροντα.
Σε Εθνικό επίπεδο νομίζουμε ότι η μεγιστοποίηση των εισοδημάτων «πηγών αποβλακώσεως» με ταυτόχρονη την ελαχιστοποίηση των εισοδημάτων των «πηγών νοημοσύνης και δημιουργικών γνώσεων» είναι ουσιαστικά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πολέμου καταστροφής νοημοσύνης και πολιτισμού, ενός οργανισμού(Εθνους,κ.α). Τούτο γίνεται ακόμα χειρότερο όταν ο λαός διδάσκεται από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας να χρησιμοποιεί τα «προϊόντα» και τις «υπηρεσίες» των «πηγών αποβλακώσεως» και ταυτόχρονα δεν πληροφορείται σχεδόν καθόλου(εκτός ιατρικής) για την εξέλιξη των επιστημών , τεχνολογίας και δημιουργικού πολιτισμού.
3.2 Έλλειψη ή καταστροφή δημιουργικής ιεραρχίας οργανισμών(π.χ αναξιοκρατία, ανηθικότητα ,κ.τ.λ)
Η δημιουργική ιεραρχία των οργανισμών είναι θεμελιώδης παράγων καθορισμού στο ποίες αποφάσεις θα εκτελούνται και στο να δημιουργήσει το κατάλληλο κλίμα πού μπορεί να βελτιστοποιήσει την απόδοση της εργασίας και των διαθεσίμων πόρων του ανθρώπινου οργανισμού.
Δυστυχώς στην πραγματικότητα υπάρχουν ζωτικά καταστρεπτικές καταστάσεις για τους ανθρώπινους οργανισμούς(Κράτος, Ιδιωτικές εταιρείες,κ.α).
Για παράδειγμα ίσως στις Κρατικές υπηρεσίες και στις Ένοπλες δυνάμεις αριστούχοι επιστήμονες ή Καθηγητές Πανεπιστημίων ή αριστούχοι στην εκτέλεση εκπαιδευτικών ασκήσεων ή υψηλά διακρινόμενοι σε πραγματικά περιστατικά δεν αμείβονται, αλλά αγνοούνται ή το χειρότερο δεν προαγάγονται στους κατάλληλους βαθμούς και θέσεις εργασίας, διότι προωθούνται άλλοι που χρησιμοποιούν π.χ φιλικές ή πολιτικές διασυνδέσεις ή δολιοφθορά ή με τις έμμεσες επιρροές από ξένα κράτη και ξένα συμφέροντα,κ.τ.λ.
Τότε καταστρέφεται η νοημοσύνη του Ανθρώπινου οργανισμού(π.χ. Κράτους, Ενόπλων δυνάμεων, κ.α) και η νοημοσύνη του Ανθρώπου(λόγω ψυχοσωματικών προβλημάτων από αδικίες, κ.α).
Κλασσικό ζωτικό παράδειγμα ΠΚΝ στις Ένοπλες δυνάμεις είναι η καταστροφή των πιο νοημόνων αξιωματικών εν τη γενέσει των, με το να γίνονται στατιστικά απλοί στρατιώτες ή υπαξιωματικοί Καθηγητές Πανεπιστημίου και αριστούχοι επιστήμονες, λόγω σχετικών διατάξεων των ενόπλων δυνάμεων που ίσως έγιναν υπό έμμεση επιρροή από ξένες δυνάμεις εκμεταλλευόμενες τα συμπλέγματα των στρατιωτικών(π.χ εγωϊσμό,κ.α). Οι συνέπειες των παραπάνω είναι καταστρεπτικές για το Έθνος και επηρεάζουν καταστρεπτικά πολλά Εθνικά συμφέροντα έως και αυτή την εδαφική ακεραιότητα του έθνους (π.χ ως συνέπεια ίσως ηλιθίων αποφάσεων ή αδυναμίας λύσεων προβλημάτων με τον βέλτιστο χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση τρόπο σε κρίσιμες στιγμές ,κ.τ.λ)[5].
Επιπλέον πρέπει να τονιστεί ότι σήμερα στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας και των ειδικευμένων γνώσεων αλλά και των ολιστικών(global view) δι-επιστημονικών γνώσεων, ορισμένοι άνθρωποι κρίνονται αναντικατάστατοι ,και η μη αξιοποίηση των από το Κράτος ή από Ιδιωτική επιχείρηση μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες για το Κράτος ή την ιδιωτική επιχείρηση με το να μη ληφθούν οι σωστές αποφάσεις και το Κράτος να υποστεί καταστροφές στον εσωτερικό τομέα ή/και στις διεθνείς δραστηριότητες του και η ιδιωτική επιχείρηση ίσως να οδηγηθεί σε πτώχευση.
3.3 Έλλειψη ή καταστροφή ποιότητας γνώσεων(εκπαίδευση, πληροφόρηση, κ.α)
Η χρήση εντυπωσιακών λέξεων ψυχολογικής επιρροής με ταυτόχρονη καταστροφή της ακριβολογίας στην πληροφόρηση, η περιγραφή και ο τονισμός μη ουσιωδών πληροφοριών, η απόσπαση της προσοχής σε πλήθος ασχέτων πληροφοριών, ενώ ταυτόχρονα να αποκρύπτονται οι αρχές και τα «κλειδιά» πληροφορίες, η μερική πληροφόρηση και η απόκρυψη της συνολικής «εικόνας» του θέματος, η μονομερής πληροφόρηση και ο αποκλεισμός της γνώσεων των πολλών απόψεων(π.χ ίσως ως μοναδική πληροφόρηση είναι κάποια εγχειρίδια του ΝΑΤΟ και σχεδόν κανένα ή ελάχιστα Πανεπιστημιακά συγγράμματα και επιστημονικά περιοδικά σε Εθνικές πολεμικές βιομηχανίες) είναι μέθοδοι ΠΚΝ. Ακόμα το να υπάρχουν πλήθος βιβλίων για χρήσεις προϊόντων(π.χ πληροφορικής) ενώ ταυτόχρονα να υπάρχει σχεδόν ανυπαρξία βιβλίων για την κατανόηση αρχών και λεπτομερειών για την σχεδίαση νέων προϊόντων , ή η μεγάλη έλλειψη αρίστων συγγραμμάτων και η διαθεσιμότητα χαμηλής ποιότητας συγγραμμάτων που πολυδιαφημίζονται είναι επίσης μέθοδοι του ΠΚΝ.
Επίσης η πολυδιαφήμιση και ευρεία διαφήμιση από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ) {Τηλεόραση , τύπος,ραδιόφωνο,κ.α} θεμάτων αποβλακώσεως και καταστροφής νοημοσύνης(π.χ οι ηλιθιότητες της αστρολογίας, τα παιχνίδια απομνημόνευσης αχρήστων πληροφοριών,κ.α) με ταυτόχρονο τον σχεδόν πλήρη αποκλεισμό της νοήμονος πληροφόρησης(π.χ επιτευγμάτων των επιστημών, της τεχνολογίας, της φιλοσοφίας και επιστημονικού και δημιουργικού κοινωνικού προβληματισμού, κ.α) είναι μέθοδοι ΠΚΝ κατά των πολιτών του Κράτους.
Η διδασκαλία θεμάτων με χαμηλή ή ίσως παραπλανητικής ποιότητας πληροφόρηση από βιβλία ή καθηγητές που ίσως έμμεσα επηρεάζονται, πολλάκις με άγνοια των, από τα συμφέροντα ξένων κρατών ή ξένοι σύμβουλοι σε Εθνικούς οργανισμούς που εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα και είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κατεύθυνση προς την λήψη αποφάσεων(Κρατικές,Επιστημονικές,κ.α) αφήνοντας ίσως μόνο την ελευθερία στους πολίτες ή στους Εθνικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν τις ασήμαντες λεπτομέρειες, είναι μέθοδοι ΠΚΝ.
Στην πρόοδο της επιστήμης/τεχνολογίας οικονομικά συμφέροντα είναι ίσως δυνατόν να επιτρέπουν την ευρεία διαφήμιση και προώθηση βασικών θεωριών και ιδεών προς ορισμένες κατευθύνσεις που προέρχονται από πολυδιαφημισμένα επιστημονικά Ιδρύματα, αφήνοντας την ελευθερία των λεπτομερειών σε αυτές τις κατευθύνσεις σε άλλους , ίσως με κάποιο έλεγχο των διεθνών επιστημονικών περιοδικών και έλεγχο της προώθησης των ιδεών στο διεθνές δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών το INTERNET, μέσω ίσως του ελέγχου των πιο δημοφιλών search engines του INTERNET .
Η έλλειψη χρηματοδότησης για την δημιουργία βιβλιοθηκών και η κακή επιλογή συγγραμμάτων σε επιστημονικές βιβλιοθήκες οργανισμών είναι επίσης μία αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ διότι στερεί την ποιοτική πληροφόρηση πάνω στην οποία στηρίζεται η λήψη των βέλτιστων αποφάσεων.
Η μονόπλευρη πληροφόρηση στενεύει τους διανοητικούς ορίζοντες, γι αυτό για παράδειγμα ας σκεπτόμεθα ότι από κάθε πολιτικό κόμμα ή κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο(ακόμα και από παιδί ή τελείως άσχετο με την επιστήμη μας άνθρωπο ) μπορεί να προκύψει άμεσα ή έμμεσα μία καλή ιδέα, και μία καλή ιδέα μπορεί να οδηγήσει σε μία πολύ επιτυχή λύση ενός προβλήματος, γι αυτό πρέπει να ακούμε με προσοχή κάθε καλή ιδέα και φυσικά να αναγνωρίζουμε και να αμείβουμε την πηγή προέλευσης της καλής ιδέας, ώστε το άτομο να ενθαρρύνεται και να συνεχίζει να μας παρέχει τις ιδέες του.
Ένα άλλο παράδειγμα μεθόδου ΠΚΝ είναι σε εκπαιδευτικές εξετάσεις(π.χ σε Πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση , κ.α) να δίνονται πολύ εύκολα θέματα, οπότε οι περισσότεροι υποψήφιοι βρίσκουν την σωστή απάντηση στα θέματα, με συνέπεια τότε η επιλογή των υποψηφίων να γίνεται με άσχετα κριτήρια προς τα θέματα της εξέτασης, για παράδειγμα με κριτήρια καλλιγραφίας, εύσχημον του γραπτού, ορθογραφίας, καθαρότητας της γραφής χωρίς διαγραφές και μουτζούρες και .την τύχη ποιός εξεταστής θα διορθώσει το γραπτό με σκοπό να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ ενός επιτυχούς βαθμού π.χ. 19.0 και ενός αποτυχόντος βαθμού 18.5. Η επιλογή των υποψηφίων με πολύ δύσκολα προβλήματα με μεγάλη διακριτικότητα θα διακρίνει εκείνον που έλυσε το πρόβλημα, από εκείνον που δεν το έλυσε, με αποτέλεσμα να επιτύχουν οι υποψήφιοι με ουσιώδη κριτήρια κριτικής σκέψεως ,ικανότητας λύσεως δύσκολων προβλημάτων και επαρκών γνώσεων. Ας θυμηθούμε ότι οι μεγαλύτερες διάνοιες των θετικών επιστημών ήταν κακογράφοι και ατημέλητοι στην γραφή με συνέπεια σε ένα εξεταστικό σύστημα με πολύ εύκολα θέματα θα κατατασσόντουσαν ίσως στην κατηγορία των αποτυχημένων υποψηφίων, διότι άλλοι υποψήφιοι(που και αυτοί έλυσαν τα πολύ εύκολα προβλήματα) θα υπερτερούσαν στα άσχετα δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής.
Πρέπει βέβαια να είναι προφανές ότι οι μελλοντικοί επιστήμονες με υψηλή δημιουργική νοημοσύνη και γνώσεις είναι το θεμέλιο της μελλοντικής ευτυχίας του Έθνους , διότι έτσι μεγιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγων για την λήψη βέλτιστων χώρο-χρονικών και ανά περίπτωση αποφάσεων στις δραστηριότητες του Έθνους.
3.4 Καταστροφικές παραγωγές Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ)
Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούνται κυρίως για την ενημέρωση και την διασκέδαση του κοινού. Όμως πρέπει να υπάρχουν ποιοτικά κριτήρια και στις δυο παραπάνω δραστηριότητες υπό την έννοια της προστασίας της νοημοσύνης, της ψυχοσωματικής υγείας των ανθρώπων και του Δικαίου. Η δε ποιότητα της διασκέδασης να είναι ποιοτικά ανώτερη σε ανθρώπινο πολιτισμό, σε σύγκριση με την ζωώδη συμπεριφορά και τα ζωώδη ένστικτα. Στην ενημέρωση από τα ΜΜΕ στην πλειονότητα γίνεται ΠΚΝ με το να μην παρουσιάζονται τα σημαντικά και ουσιώδη γεγονότα, υπό την έννοια των θετικών και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά με το να παρουσιάζονται σε μακρύτατο χρονικό διάστημα ασήμαντες λεπτομέρειες, με πολλάκις κρυμμένη την ουσία των γεγονότων, με συνέπεια το κοινό να παρακολουθεί την «ενημέρωση» επί μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταλαβαίνει τι πραγματικά έχει συμβεί, αλλά να υφίσταται μόνο συναισθηματική επιρροή υπό την μορφή θεατρινισμών, με αποτέλεσμα να αδρανοποιείται η κριτική σκέψη και η νοημοσύνη του τηλεθεατή,ακροατή και αναγνώστη.
Οι ειδήσεις των ΜΜΕ αναφέρονται σχεδόν πάντα(στατιστικά) σε τρομακτικά και δραματικά γεγονότα, με σχεδόν πλήρη έλλειψη ανακοινώσεως ευχάριστων γεγονότων ή ανακοινώσεων επιστημονικής προόδου(εκτός της ιατρικής), με συνέπεια η αντίληψη της πραγματικότητας του κοινού σημαντικά να παραμορφώνεται σχετικά με την πραγματική εικόνα της κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται αδιαφορία και τεράστια ανοχή για μεγάλα κακουργήματα και εχθρότητα προς τον άγνωστο άνθρωπο με συνέπεια να συμβάλει στην κοινωνική απομόνωση του ανθρώπου και σε κοινωνικά προβλήματα που υποβαθμίζουν σημαντικά την αποδοτικότητα της χρήσεως της νοημοσύνης. Η απόδοση της ανώτερης νοημοσύνης σημαντικά αυξάνει όταν το κοινωνικό της περιβάλλον είναι δημιουργικό με την έννοια της δημιουργικής οικογένειας, της Δικαιοσύνης και της δημιουργικής ηθικής(π.χ διδάγματα της Χριστιανικής Θρησκείας).
Μια άλλη μέθοδος ΠΚΝ που χρησιμοποιείται από τα ΜΜΕ είναι οι παραγωγές και οι διαφημίσεις σε μεγάλη συχνότητα να παρουσιάζουν αστρολόγους,μάγους και άλλους «τσαρλατάνους-απατεώνες» που αποβλακώνουν το κοινό, εκμεταλλευόμενοι ζωτικά συναισθηματικά προβλήματα κυρίως των γυναικών, αλλά δυστυχώς παρόμοιες ηλιθιότητες έχουν επιχειρηθεί να αποβλακώσουν μέχρι.πιλότους αεροπλάνων(π.χ με την μέθοδο των βιορυθμών), δημιουργώντας έτσι καταστρεπτικά προβλήματα λόγω των προλήψεων, με το να τους προκαλείται έτσι κακοτυχία, επειδή ψάχνουν να την βρουν, με το να συσχετίζουν ΑΣΧΕΤΑ γεγονότα με αυτά που αναμένουν από τις προλήψεις τους.
Μία άλλη μέθοδος ΠΚΝ είναι τα τηλεπαιχνίδια που τονίζουν υπέρμετρα την χρήση της απομνημόνευσης σε άχρηστες γνώσεις και αποκλείουν την χρήση της κριτικής και της νοημοσύνης και αμείβουν με βραβεία την άχρηστη γνώση.
Μια άλλη συνέπεια της τρομοκρατίας που προωθούν τα ΜΜΕ είναι ότι τρομοκρατούν τον πολίτη και έτσι τον κάνουν πιο επιρρεπή στον έλεγχο που τα ΜΜΕ επιβάλουν στατιστικά στην σκέψη(π.χ τι θέματα θα συζητά και τι θα ενδιαφέρεται το κοινό, κ.τ.λ) και στην συμπεριφορά του κοινού(άμεσες ή/και έμμεσες επιρροές από φίλους, διαφημίσεις και σαπουνόπερες(classical conditioning-Ivan Pavlov) για το τι να πράξουν και το τι αμείψουν(operant conditioning-Skinner), με αποτέλεσμα το κοινό, στατιστικά, να συμπεριφέρεται σαν «ρομποτάκι» «τηλεκατευθυνόμενο» από τα ΜΜΕ.
Με αυτή την μέθοδο του ΠΚΝ μειώνεται ,στατιστικά, σημαντικότατα η νοημοσύνη και τα δημιουργικά ενδιαφέροντα του κοινού. Οι συνέπειες είναι σημαντικότατες μακροπρόθεσμα για τα Εθνικά συμφέροντα, διότι μελλοντικά δεν θα υπάρχουν ευρέως διαθέσιμοι άνθρωποι υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων για να παίρνουν τις βέλτιστες αποφάσεις στα πολύ δύσκολα και περίπλοκα προβλήματα που θα δημιουργούνται με την ταχύτατη και ίσως ανεξέλεγκτη, σε κάποιες συνέπειες της, εξέλιξης των επιστημών, της τεχνολογίας , και των διεθνών σχέσεων.
Επιπλέον η συνήθης άρνηση στο να πληροφορήσουν το κοινό για σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις(εκτός της ιατρικής) καταστρέφει τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη της διανόησης και της νοημοσύνης του κοινού,με το να στερεί στους πολίτες την δυνατότητα να αναπτύξουν ενδιαφέροντα και συζητήσεις σε επιστημονικά θέματα και σχετικούς νοήμονες προβληματισμούς, με συνέπεια η νοημοσύνη και η ποιότητα των γνώσεων του κοινού να κρατείται σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Αντιθέτως τα ΜΜΕ έχουν διαμορφώσει πρότυπα για τα «όνειρα» της νεολαίας με σκοπό την μίμηση των ποδοσφαιριστών,τραγουδιστών «σκυλάδικων τραγουδιών και ανήθικων ηθοποιών, αντί η νεολαία να ενθαρρύνεται και να θαυμάζει διακεκριμένους ανθρώπους της επιστήμης, της δημιουργικής νοημοσύνης & διανόησης και του δημιουργικού πολιτισμού .
Οι παραγωγές των ΜΜΕ είναι δυνατόν να επηρεάζουν την αντίληψη του κοινού[26], με την έννοια ότι τα ΜΜΕ μπορούν να κάνουν διαχείριση της αντίληψης (perception management) του κοινού ,διότι του υποβάλουν πιθανές ερμηνείες που είναι σύμφωνες με τα συμφέροντα των συγκεκριμένων παραγωγών των ΜΜΕ. Για παράδειγμα τα υπέρμετρης βίας και τρομοκρατίας φιλμ των ΗΠΑ στατιστικά αυξάνουν την πιθανότητα μια συμπεριφορά ή/και ένα γεγονός να ερμηνευθεί από την αντίληψη του ανθρώπου ως απειλητικό .Εάν ο άνθρωπος ζεί σε ένα διαρκές απειλητικό περιβάλλον(που μπορεί να είναι και αποτέλεσμα της βίας και τρομοκρατίας των ΜΜΕ) τότε μειώνεται σημαντικά η ικανότητα του για πολύ μεγάλη πρωτοτυπία(creativity) και για λύση πολύ περίπλοκων προβλημάτων, δηλαδή υφίσταται ΠΚΝ που μειώνουν σημαντικά την απόδοση της χρήσεως της νοημοσύνης.Οι επιδράσεις των ΜΜΕ στην λειτουργία της αντίληψης του κοινού μπορεί να είναι καταστρεπτική για την νοημοσύνη του ανθρώπου, διότι μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες ερμηνείες γεγονότων και συνεπώς σε λάθος ορισμό προβλήματος, με αποτέλεσμα να δοθούν λάθος ή παραπλανητικές «λύσεις» στην «πραγματικότητα» που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος, και βάση αυτής (της υποκειμενικής πραγματικότητας) να παίρνει αποφάσεις, συνεπώς τα παραπάνω είναι μία μέθοδος ΠΚΝ.
Στην σύγχρονη μας εποχή μια άλλη διεθνής μέθοδος ΠΚΝ είναι ο έλεγχος του διεθνούς δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών INTERNET με τις πιο δημοφιλής search engines(προγράμματα έρευνας) σαν τα Yahoo, Altavista, Lycos, Netscape, Microsoft, κ.α στα οποία δίδεις λέξεις «κλειδιά» και σου βρίσκουν τις σχετικές διευθύνσεις όπου υπάρχουν πληροφορίες που σχετίζονται με τις λέξεις κλειδιά που έχεις δώσει .
Οι πιο δημοφιλής search engines(όλες στις ΗΠΑ) φαίνεται ότι συνεργάζονται για να ελέγχουν την αναζήτηση των πληροφοριών από το INTERNET όπως για παράδειγμα αναφέρεται στο παρακάτω περιστατικό:
Ο συγγραφέας του παρόντος άρθρου έχει αναπτύξει την επιστημονική θεωρία
«Θεωρία εξέλιξης ενός νοήμονος οικοσυστήματος» που σημαντικά τροποποιεί την θεωρία εξελίξεως(ενός οικοσυστήματος) του Δαρβίνου για να ισχύει στην σύγχρονη μας εποχή της υψηλής νοημοσύνης/γνώσεων και τεχνολογίας. Η θεωρία αυτή δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό των ενώσεων των Ολλανδών και Γάλλων Θεωρητικών Βιολόγων το "Acta Biotheoretica", 45(2),June 1997, p. 181-182 και υπάρχει και η σχετική διεύθυνση του συγγραφέως στο INTERNET www.ncmr.gr/Kondylakis.html
Η Θεωρία για την εξέλιξη του νοήμονος οικοσυστήματος έχει σημαντικές επιδράσεις στην Βιολογία,Νοημοσύνη,Κοινωνιολογία,Ηθική,Θρησκεία,Φιλοσοφία, Οικονομία, Ψυχολογία και γενικότερα σε πολλές επιστήμες και στην τεχνολογία, με συνέπεια να θεωρείται ζωτική η ενημέρωση του διεθνούς επιστημονικού κοινού για την νέα θεωρία.
Ο συγγραφέας(που έχει κάνει επιστημονική έρευνα και στην πληροφορική) προσπάθησε 2-4 φορές σε ένα έτος(και το έλεγξε και ο ποίο έμπειρος στην πληροφορική επιστήμων της εργασίας του) να υποβάλει την διεύθυνση της εν λόγω θεωρίας του στο ΙΝΤERNET στις search engines Yahoo,Altavista,Lycos, Netscape,Microsoft και μερικές άλλες(και μία Ελληνική) αλλά σε καμία δεν έγινε δεκτή(εκτός την Altavista) με συνέπεια μία σημαντική επιστημονική ανακάλυψη να μην μπορεί να προωθηθεί διεθνώς.
Οι συνέπειες του παραπάνω περιστατικού ίσως δεν είναι αμέσως προφανείς γι αυτό πρέπει να τονίσουμε ότι η έλλειψη μιας ΔΗΜΟΦΙΛΟΥΣ search engine που θα υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ως συνέπεια σημαντικές επιστημονικές ανακαλύψεις Ευρωπαίων Επιστημόνων αλλά και Ευρωπαϊκών νέων και καινοτόμων εμπορικών προϊόντων να μην μπορούν να γίνουν ευρέως γνωστά στο διεθνές κοινό, με τεράστιες συνέπειες για την Ευρωπαϊκή επιστημονική έρευνα, οικονομία και άλλες σημαντικές δραστηριότητες.
3.5 Καταστροφικά για την δημιουργική νοημοσύνη οικοσυστήματα εργασίας και διαβιώσεως
Είναι προφανές ότι εργασία ή/και διαβίωση σε οικοσυστήματα με π.χ δονήσεις κομπρεσέρ,ισχυρή μόλυνση καυσαερίων,ανυπαρξία επαρκούς χώρου εργασίας χωρίς τα αναγκαία έπιπλα και άλλα απαιτούμενα μέσα, ελλιπής φωτισμός,καταθληπτικός χρωματισμός ή πολύ έντονος και ερεθιστικός χρωματισμός χώρων που κουράζει την όραση και το συναίσθημα, παντελής έλλειψης δένδρων και φυτών, έλλειψη δημιουργικής διακόσμησης,έλλειψη εργονομίας και καθαριότητος στο περιβάλλον και σοβαρότατα συγκοινωνιακά προβλήματα στην προσέλευση και αναχώρηση από την εργασία(ή την οικία) σοβαρότατα υποβαθμίζουν την απόδοση της χρήσης της νοημοσύνης και της διανοητικής εργασίας.Με άλλα λόγια η δημιουργία των παραπάνω καταστάσεων είναι μία πολύ αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ.
Έτσι για παράδειγμα τεράστια είναι η διαφορά (κυρίως στην λύση πολύ περίπλοκων προβλημάτων και όχι τόσο για χειρονακτικές εργασίες) όταν κάποιος εργάζεται σε ένα παλιό κτίριο στο ισόγειο της πλατείας Ομονοίας των Αθηνών και όταν κάποιος εργάζεται σε ένα όμορφο νησί της Ελλάδος ή σε ένα πευκόφυτο εξοχικό περιβάλλον σε ένα σωστά σχεδιασμένο λειτουργικά κτίριο[27]. Προφανώς τα ίδια ισχύουν για ΠΚΝ όταν ένας κατοικεί σε ένα χωρίς ήλιο υπόγειο(επειδή ως. επιστήμων δεν έχει επαρκή οικονομικά) σε αντίθεση με μία κατοικία σε μία ήσυχη νησιώτικη παραλία(π.χ ενός πλούσιου.ποδοσφαιριστή).
3.6 Καταστροφικές Κρατικές πολιτικές(γραφειοκρατία,χρονοβόρες διαδικασίες,
Ρουσφετολογία, αναξιοκρατία, έλλειψη οργάνωσης,κ.α)
Είναι προφανές ότι η γραφειοκρατία εξασκεί ψυχολογικό πόλεμο στην απόδοση της χρήσης της νοημοσύνης διότι προκαλεί εκνευρισμούς, υπερβολική δαπάνη χρόνου σε άσχετες και πολλάκις άχρηστες διαδικασίες και αντιπερισπασμό από την κυρία εργασία, απογοητεύσεις(ιδίως αν τα προβλήματα προκαλούνται από υπαλλήλους που εκβιάζουν για τον χρηματισμό τους) και γενικώς είναι μια αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ.
Η αναξιοκρατία(π.χ λόγω φιλικών ή πολιτικών διασυνδέσεων) και η ρουσφετολογία δημιουργεί ανίκανους προϊστάμενους που πολλάκις από φόβο να μην χάσουν την θέση των, με εξουσιαστικές μεθόδους προσπαθούν να καταστρέψουν την νοημοσύνη και την διάθεση για εργασία των υφισταμένων τους(π.χ τους υποχρεώνουν(με την απειλή της απόλυσης ή με ψυχολογικές μεθόδους) σε τυφλή υπακοή διαταγών τους που πολλές φορές μπορεί να είναι μακροχρόνια ολέθριες για τον Οργανισμό(Έθνος, εμπορική επιχείρηση,κ.τλ) και ακόμα για το κοινό(π.χ σε οργανισμούς Πυρηνικών Αντιδραστήρων[13] , Γενετικής, Πληροφορικής, κ.α) και σε αποτυχίες των που οφείλονται στην ανικανότητα των, επιρρίπτουν τις ευθύνες στους υφιστάμενους των, ενώ ταυτόχρονα προωθούν και προαγάγουν χαμηλότερης απόδοσης από τον εαυτό τους υφισταμένους για να μπορούν να διατηρούν την ανίκανη εξουσία των,κ.τ.λ.). Συνέπεια των παραπάνω συνθηκών και του ΠΚΝ είναι τα αντικίνητρα που προκαλούνται για την χρήση και ανάπτυξη της νοημοσύνης, με συνέπεια άριστοι υφιστάμενοι να υποβάλουν την παραίτηση των από τον οργανισμό που εργάζονται, με αποτέλεσμα την καταστροφή της νοημοσύνης του Ανθρώπινου οργανισμού ή ικανότατοι υφιστάμενοι να παραμένουν ως άβουλα όντα προσδοκώντας μόνο την.συνταξιοδότηση των, με κατεστραμμένη την νοημοσύνη των και με ψυχοσωματικά προβλήματα λόγω των παραπάνω καταστάσεων .
3.7 Καταστροφικές μισθολογικές νομοθεσίες για την δημιουργική νοημοσύνη
Νομοθεσίες ,νομολογίες και αποφάσεις που ευνοούν την μεγιστοποίηση των χρηματικών αποδοχών σε «πηγές αποβλακώσεως»(π.χ. ποδόσφαιρο, επιχειρήσεις «σκυλάδικων» τραγουδιών, αγράμματο εργατικό προσωπικό οικοδομών{π.χ εργολάβους},κ.α) ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιούνται οι χρηματικές απολαβές των «πηγών νοημοσύνης»(π.χ ειδικευμένοι ιατροί ΙΚΑ με μισθό μικρότερο μίας.καθαρίστριας, ή επιστήμονες με μεταπτυχιακές σπουδές με μισθό μικρότερο ενός.λοχία στρατού) θεωρείται η πιο αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ για την καταστροφή νοημοσύνης των πλέον νοημόνων και με γνώσεις, ανθρώπων του Έθνους. Η παραπάνω μέθοδος ΠΚΝ λόγω των τεραστίων προβλημάτων διαβιώσεως, αδικιών, κοινωνικής αναγνώρισης που προκαλεί στην δημιουργική νοημοσύνη και επιπλέον της αδυνατότητας της αποκτήσεως των απαιτουμένων μέσων για την εργασία των(π.χ πανάκριβα επιστημονικά συγγράμματα, κ.α.) και τον αντιπερισπασμό να ασχολούνται με άσχετες προς την εργασία των χρονοβόρες διαδικασίες λόγω ελλείψεως των οικονομικών(π.χ αδυναμία αγοράς αυτοκινήτου με συνέπεια το μεγάλο χάσιμο χρόνου στις συγκοινωνίες, εκτέλεση χρονοβόρων οικιακών επισκευών, κ.α) σε συνδυασμό με την αδυναμία(λόγω οικονομικών) να ξεκουραστούν με ποιοτική διασκέδαση, ουσιαστικά νεκρώνει την αποδοτικότητα ,δημιουργικότητα και καινοτομίες της χρήσης της νοημοσύνης. Είναι γνωστό το παράδειγμα Καθηγητών Πανεπιστημίου με διεθνή φήμη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης που δουλεύουν ως.οικοδόμοι στην χώρα μας.
Επιπλέον η μεγιστοποίηση των εισοδημάτων των «πηγών αποβλακώσεως» έχει ως συνέπεια η κουλτούρα και ο «πολιτισμός» τους(π.χ «σκυλάδικα» τραγούδια, κ.τ.λ) να γίνεται Εθνική κουλτούρα διότι αυτοί έχουν τα οικονομικά για να χρηματοδοτούν την κουλτούρα τους, ενώ ταυτοχρόνως η κουλτούρα και ο δημιουργικός πολιτισμός των «πηγών νοημοσύνης» καταστρέφεται και αφανίζεται διότι οι δημιουργικά νοήμονες άνθρωποι δεν έχουν τα οικονομικά να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν τον δημιουργικό πολιτισμό τους.
Οι συνέπειες είναι τρομακτικές για τον Εθνικό πολιτισμό , όπου σχεδόν όλα τα ΜΜΕ προωθούν την κουλτούρα των «πηγών αποβλακώσεως» και έχει σχεδόν παντελώς εκλείψει από τις παραγωγές των ΜΜΕ ο δημιουργικός πνευματικός πολιτισμός των «πηγών νοημοσύνης» (π.χ κλασική μουσική, φιλοσοφία, διανοητικός προβληματισμός για κοινωνικά και επιστημονικά θέματα, δημιουργική Θρησκεία, σοβαρή λογοτεχνία, κ.α) και η ψυχολογική πίεση του κοινωνικά αποδεκτού, όπως διαμορφώνεται από τα ΜΜΕ, έχει αναγκάσει υψηλής μόρφωσης άτομα να προσαρμόζονται στην κυριαρχούσα κουλτούρα αποβλακώσεως των «πηγών αποβλακώσεως» που κατέχουν την οικονομική ισχύ.
Αντιθέτως είναι γνωστό ότι η τεράστια επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος του π.χ Καναδά και ΗΠΑ και οικονομικά ανεπτυγμένων Ευρωπαϊκών Κρατών οφείλεται στις πολύ καλές οικονομικές αποδοχές που αμείβονται οι «πηγές δημιουργικής νοημοσύνης» που με τις νοήμονες και με γνώσεις αποφάσεις των και την εργασία των βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αυξάνουν την οικονομική ευημερία του οργανισμού(Κράτους,Ιδρύματος.κ.τ.λ) που εργάζονται και συνεπώς εφ΄όσον η Κυβέρνηση εφαρμόσει Ανθρωπιστική πολιτική θα υπάρχουν τα οικονομικά για να δοθούν κοινωνικές παροχές στους πολίτες του Κράτους και σε Ανθρώπους με ειδικές ανάγκες(Θαυμαστό παράδειγμα οικονομικής πολιτικής το Κράτος της Ολλανδίας).
Ο δημιουργικά νοήμων και με γνώσεις άνθρωπος βασικά χρειάζεται για να αποδώσει τα κατάλληλα κίνητρα και άμειβες κινήτρων(motivation) ,επιπλέον των απαιτουμένων προσόντων[14], οικονομική άνεση , οικοσύστημα εργασίας και οικίας για ευπρεπή και άνετη διαβίωση, ελεύθερο χρόνο, δημιουργική κοινωνική ζωή(θα μου επιτρέψετε να πώ και για δημιουργική Θρησκεία{π.χ. Χριστιανισμός} για να τον ενισχύει στις δύσκολες και απελπιστικές στιγμές της ζωής του και ως ηθική), περιβάλλον που να μην του προκαλεί εκνευρισμούς , μπελάδες και προβλήματα υγείας ,δυνατότητες για δημιουργική διασκέδαση και δημιουργική, ευχάριστη και νοήμονα πληροφόρηση από τα ΜΜΕ και άλλες πηγές πληροφόρησης.
3.8 Ψυχολογικός πόλεμος σε ανθρώπους υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων και σε ανθρώπους σε θέσεις «κλειδιά» εργασίας(π.χ επιστήμονες, διπλωμάτες, αξιωματικούς ,δημοσιογράφους ,κ.α)
Ορισμένα ηγεμονικά σκεπτόμενα Κράτη προσπαθούν να εξουδετερώσουν τους κορυφαίους επιστήμονες και ανθρώπους με υψηλά προσόντα άλλων Κρατών που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν σημαντικά στην ανάπτυξη των Κρατών τους, με σκοπό το ηγεμονικό Κράτος να διατηρεί την ηγεμονία του σε διεθνές επίπεδο και τον έλεγχο του πάνω σε άλλα Κράτη. Επίσης με το να εξουδετερώνει ή να περιορίζει σημαντικότατα την επίδραση των ανθρώπων που μπορούν να αντιληφθούν τις μεθόδους των ή/και των ανθρώπων που μπορούν να εξελιχθούν σε οικονομικούς, επιστημονικούς, κ.τ.λ ανταγωνιστές των επιβάλει την ηγεμονία του σε άλλα Κράτη . Αμυντικά τα Έθνη και Κράτη πρέπει να θεωρήσουν πρωταρχικό Εθνικό συμφέρον και Εθνικό Ανθρώπινο κεφάλαιο(National Human Capital) τους πολίτες τους με υψηλά προσόντα, αρχίζοντας πρώτα με την ανεύρευση των από το φοιτητικό επίπεδο και μετά με το να τους παρέχουν όλα τα μέσα, την προστασία και τα κίνητρα και άμειβες κινήτρων(motivation) για την δημιουργική τους εξέλιξη, διότι από την νοημοσύνη, γνώσεις και αποφάσεις των ανθρώπων αυτών στηρίζεται η μελλοντική πορεία και ευημερία του Έθνους των, και φυσικά πρέπει να αναγνωρίζεται η συνεισφορά των για να ενισχύεται η διάθεση των για περαιτέρω δημιουργική προσφορά στο Έθνος τους και στην Ανθρωπότητα γενικότερα.
Η παραπάνω μορφή ψυχολογικού πολέμου που γίνεται από ηγεμονικό Κράτος σε ξένα Κράτη γίνεται με γνωστές ή άγνωστες μεθόδους ψυχολογικού πολέμου αλλά προσαρμοσμένες να επιδρούν σε ατομικό επίπεδο σύμφωνα με την προσωπικότητα και ψυχ
από τον Ιωσήφ-Χρήστο Κονδυλάκη , 2001
Πυρηνικός Φυσικός/Ειδικός Πληροφορικής. Πρώην Επίκουρος Τεχνικός Προϊστάμενος στα κεντρικά γραφεία ομάδας Πυρηνικών Αντιδραστήρων και πρώην Διευθυντής Σχεδιάσεως Συστημάτων και Αναπτύξεως, στον Καναδά.
Τώρα εργάζεται στο Ε.Κ.Θ.Ε., 16604 Αθήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου